Proces gwarancyjny na akcesoria LED i oświetlenie nastrojowe pojazdu

Lampy warsztatowe LED OSRAM i lampy ostrzegawcze stanowią poręczną pomoc zapewniającą światło w wyjątkowych sytuacjach. Odkryj nowe możliwości wewnętrznego oświetlenia pojazdów dzięki produktom oświetlenia nastrojowego LED firmy OSRAM.

Gwarancja OSRAM na akcesoria LED i produkty oświetlenia nastrojowego LED pojazdów dzieli się, w zależności od produktu, następująco:

3 lata gwarancji

Lampy warsztatowe LEDinspect PRO

  • LEDinspect PRO SLIMLINE 280
  • LEDinspect PRO SLIMLINE 500
  • LEDinspect PRO BONNET 1400
  • LEDinspect PRO PENLIGHT 150
  • LEDinspect PRO PENLIGHT 150 UV-A
  • LEDinspect PRO POCKET 280

Lampy warsztatowe LEDinspect

  • LEDinspect FOLDABLE 80
  • LEDinspect MINI 125
  • LEDinspect PENLIGHT 80
  • LEDinspect POCKET 160
  • LEDinspect FLASHLIGHT 15
  • LEDinspect SLIMLINE 250
  • LEDinspect PROFESSIONAL 150
  • LEDinspect HEADLAMP 300

Lampy ostrzegawcze LED

  • LEDguardian SAVER LIGHT PLUS
  • LEDguardian ROAD FLARE

Światła stylizujące LED

  • LEDambient KIT
  • LEDambient DOOR ENTRANCE LEDGE
  • LEDambient TUNING LIGHTS
  • LEDambient TUNING LIGHTS CONNECT
  • LEDambient HYBRID CONNECT
  • LEDambient PULSE CONNECT

Lampy do czytania LED

  • ONYX COPILOT
  • CUBY
  • RAYSTAR

Poniżej opisujemy sposób realizacji gwarancji

Akcesoria LED, produkty LED ambient do oświetlenia wnętrza, które przestają prawidłowo działać w wyniku wady produktu w zastosowaniach niekomercyjnych w wyżej wymienionym okresie są objęte gwarancją OSRAM. Pamiętaj: Gwarancja dotyczy krajów z adresami biur obsługi klienta wyszczególnionymi na liście krajów.

Do pobrania: Proces reklamacji, wysyłanie etykiety i formularza roszczenia gwarancyjnego Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku: Serwis OSRAM: Lista krajów dla gwarancji

Aby uzyskać produkt zamienny, należy wysłać wadliwy produkt w bezpiecznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu / paragonem, opłacając koszty wysyłki, na adres kontaktowy OSRAM. Prawa dotyczące nieuszkodzonych produktów pozostają bez zmian.

Produkty powinny być eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu. Reklamacji nie podlegają produkty:

  • Uszkodzone mechanicznie.
  • Eksploatowane niezgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu
  • Eksploatowane dłużej niż okres deklarowanej trwałości.

Gwarancja polega na wymianie produktu w punkcie sprzedaży. W celu dokonania wymiany, należy udać się z wadliwym produktem w zabezpieczonym pudełku oraz dowodem jego zakupu do punktu, gdzie zakup miał miejsce.

Firma OSRAM zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji o zakwalifikowaniu roszczeń z tytułu gwarancji.