Proces gwarancyjny dla oświetlenia zewnętrznego pojazdów w technologii LED

Liczne produkty zewnętrznego oświetlenia LED dla motoryzacji firmy OSRAM spełniają najnowsze wymagania technologiczne. Bez względu na to, czy są to światła LED Retrofit, światła do jazdy dziennej LED, czy światła przeciwmgielne LED – w OSRAM wszystkie charakteryzują się jakością, doskonałymi parametrami, designem i wydajnością.

Gwarancja OSRAM na produkty zewnętrznego oświetlenia LED dla motoryzacji dzieli się, w zależności od produktu, na następujące poziomy:

5 lat gwarancji

Światła do jazdy dziennej LED

  • LEDriving LG

Światła przeciwmgielne LED

  • LEDriving FOG
  • LEDriving FOG PL

Światła do jazdy dziennej LED

  • LEDriving PX-4
  • LEDriving PX-5

Światła przeciwmgielne LED

  • LEDriving F1

Uchwyty montażowe do świateł przeciwmgielnych LED

  • LEDriving FOG PL/F1 – MOCOWANIE
  • LEDriving FOG – MOCOWANIE

Światła robocze i drogowe LED

  • LEDriving CUBE MX85-SP
  • LEDriving CUBE MX85-WD
  • LEDriving LIGHTBAR MX140-WD
  • LEDriving LIGHTBAR MX140-SP
  • LEDriving LIGHTBAR FX250-SP
  • LEDriving LIGHTBAR FX250-CB
  • LEDriving LIGHTBAR FX500-SP
  • LEDriving LIGHTBAR FX500-CB
  • LEDriving LIGHTBAR FX500-CB SM
  • LEDriving LIGHTBAR SX180-SP
  • LEDriving LIGHTBAR SX300-SP
  • LEDriving LIGHTBAR SX500-SP

Poniżej opisujemy sposób realizacji gwarancji

Światła do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne LED lub wsporniki, które przestają prawidłowo działać w wyniku wady produktu w zastosowaniach niekomercyjnych w wyżej wymienionym okresie są objęte gwarancją OSRAM. Pamiętaj: Gwarancja dotyczy krajów z adresami biur obsługi klienta wyszczególnionymi na liście krajów.

Do pobrania: Proces reklamacji, wysyłanie etykiety i formularza roszczenia gwarancyjnego Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku: Serwis OSRAM: Lista krajów dla gwarancji

Aby uzyskać produkt zamienny, należy wysłać wadliwy produkt w bezpiecznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu / paragonem, opłacając koszty wysyłki, na adres kontaktowy OSRAM. Prawa dotyczące nieuszkodzonych produktów pozostają bez zmian.

Produkty powinny być eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu. Reklamacji nie podlegają produkty:

  • Uszkodzone mechanicznie.
  • Eksploatowane niezgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu
  • Eksploatowane dłużej niż okres deklarowanej trwałości.

Gwarancja polega na wymianie produktu w punkcie sprzedaży. W celu dokonania wymiany, należy udać się z wadliwym produktem w zabezpieczonym pudełku oraz dowodem jego zakupu do punktu, gdzie zakup miał miejsce.

Firma OSRAM zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji o zakwalifikowaniu roszczeń z tytułu gwarancji.