Reklamacja produktów OSRAM: Instrukcje krok po kroku

Co zrobić jeśli produkt przestał działać w okresie obowiązywania gwarancji? Jest nam niezmiernie przykro, bo nie jest to zgodne z naszymi, wysokimi standardami jakości.

W celu złożenia reklamacji prosimy o zwrócenie się do punktu zakupu lub opcjonalnie o kontakt z nami.

W tym drugim przypadku prosimy o wykonanie następujących czynności:

1.) Prosimy zapakować źródło światła tak, aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeśli nadal je Państwo posiadacie. Następnie prosimy owinąć pudełko kilkoma warstwami papieru lub gazety, aby dodatkowo je zabezpieczyć.

2.) Prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię). Jeżeli produkt był wcześniej zarejestrowany online, dowód zakupu nie będzie potrzebny.

3.) Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać list, w którym zawarte będę wszelkie niezbędne informacje, takie jak Państwa adres, telefon i opis uszkodzenia oraz warunków pracy źródła światła.

Pobierz formularz skargi klienta

4.) Możecie Państwo pobrać formularz reklamacyjny tutaj lub na Państwa koncie na

Pobierz etykietę wysyłkową

5.) Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać list, w którym zawarte będęwszelkie niezbędne informacje, takie jak Państwa adres, telefon i opis uszkodzenia oraz warunków pracy źródła światła.

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt Email: AUG_CQM_TEAM@osram.com