Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku:

Czy wystąpił u Państwa defekt podczas okresu gwarancyjnego? Przepraszamy, ponieważ to nie jest zgodne z naszymi standardami jakości.

Aby rozwiązać ten problem, mogą Państwo oczywiście zwrócić się do sprzedawcy – lub skontaktować się z nami. W tym drugim przypadku, wymiana wymaga wykonania zaledwie pięciu prostych kroków:

1. Pakowanie

Prosimy zapakować źródło światła tak, aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeśli nadal je Państwo posiadacie. Następnie prosimy owinąć pudełko kilkoma warstwami papieru lub gazety, aby dodatkowo je zabezpieczyć.

2. Dołącz dowód zakupu/paragon

Prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię). Jeżeli produkt był wcześniej zarejestrowany online, dowód zakupu nie będzie potrzebny.

3. Dołącz wypełniony formularz reklamacji

Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać list, w którym zawarte będą wszelkie niezbędne informacje, takie jak Państwa adres, telefon i opis uszkodzenia oraz warunków pracy źródła światła.

Do pobrania: Formularz reklamacji klienta (PDF)

4. Zamknij i zaadresuj paczkę

Zamknij paczkę i zaadresuj ją do nas. Adres dla zwrotów dla danego kraju podany jest na tej liście. Etykieta adresowa jest dostępna tutaj:

5. Wyślij paczkę

Wyślij paczkę do nas – prosimy uregulować odpowiednią opłatę. Zajmiemy się tym problemem możliwie jak najszybciej!

Czy mają Państwo pytania? Z przyjemnością pomożemy. Wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres: reklamacje@osram.pl