Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku:

Czy wystąpił u Państwa defekt podczas okresu gwarancyjnego? Przepraszamy, ponieważ to nie jest zgodne z naszymi standardami jakości.

Aby rozwiązać ten problem, mogą Państwo oczywiście zwrócić się do sprzedawcy – lub skontaktować się z nami. W tym drugim przypadku, wymiana wymaga wykonania zaledwie pięciu prostych kroków:

Zwroty

1. Pakowanie

Prosimy zapakować źródło światła tak, aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeśli nadal je Państwo posiadacie. Następnie prosimy owinąć pudełko kilkoma warstwami papieru lub gazety, aby dodatkowo je zabezpieczyć.

Zwroty Krok 2

2. Dołącz dowód zakupu/paragon

Prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię). Jeżeli produkt był wcześniej zarejestrowany online, dowód zakupu nie będzie potrzebny.

Zwroty Krok 3

3. Dołącz wypełniony formularz reklamacji

Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać list, w którym zawarte będą wszelkie niezbędne informacje, takie jak Państwa adres, telefon i opis uszkodzenia oraz warunków pracy źródła światła.

Do pobrania: Formularz reklamacji klienta (PDF)
Zwroty Krok 4

4. Zamknij i zaadresuj paczkę

Zamknij paczkę i zaadresuj ją do nas. Adres dla zwrotów dla danego kraju podany jest na tej liście. Etykieta adresowa jest dostępna tutaj:

Zwroty Krok 5

5. Wyślij paczkę

Wyślij paczkę do nas – prosimy uregulować odpowiednią opłatę. Zajmiemy się tym problemem możliwie jak najszybciej!

Czy mają Państwo pytania? Z przyjemnością pomożemy. Wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres: reklamacje@osram.pl